Soooooo slow

18. january 2012 at 17:27 | Chloe |  oo 2012 oo
Špatně špatně špatně. Přišel čas využít mých zápisků. Od včerejška to jde totiž semnou z kopce. Jak po fyzické tak po psychické stránce. Tudíž jsem se rozhodla si sestavit seznam dobrých a špatný věcí a zvyků pro mé tělo. Takto se naučím znát své tělo a dojdu k cíli, vyrovnanému a krásnějšímu JÁ.
2 krajíce chlaba (200g?) s máslem, solí, pepřem, hruška ♥
diet křupky ♥
vařená brambora osmahlá na pánvičce, rajče, okurka ♥
jablko, pomeranč ♥
jen 40 min švihadlo ○
Od zítra chléb max 100g denně. Ani náhodou na snídani. Fuj, jak mi je těžko. Jsem cela těžká, tuhá, pomalá, oteklá, blbá, líná a ospalá. Už se těším ažtenhle den skončí.

Dobrou noc.
 


Comments

1 Lannie Lannie | Web | 18. january 2012 at 19:42 | React

tak to my máme lyžák,cyklisták,turistika a voda myslím :) ale já lyže vážně nemusim tak to prdím :) anglii bych jela ! já upřímně miluju chleba s máslem :D

2 Amy Lawrence Amy Lawrence | Email | Web | 18. january 2012 at 20:19 | React

Já mám krizi s klukem xDD
a jídelníček máš hezkej x))

3 Lannie Lannie | Web | 18. january 2012 at 20:37 | React

já už ho neměla dlouho,tak ti nevím :D

4 Keren Keren | Web | 18. january 2012 at 23:07 | React

JEN?? 40 minut švihadlo? :D Woooow!

5 laara laara | Email | Web | 22. january 2012 at 11:42 | React

Zavidim ti tvoju vydrz na svihadle. Moje max je asi 3 minuty. :) Inak jeden rozok ma asi 40 gramov, 100 g. to je tak 2 a pol rozku, co je dost vela, nie?

6 Laara Laara | Email | Web | 23. january 2012 at 9:08 | React

Chapem :) Lepsie napisat viac a zjest menej, ako naopak :)

Mozem si ta pridat? Uz asi tyzden aktivne sledujem tvoj blog a teraz som si zalozila svoj :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.