6. week

14. february 2012 at 17:13 | Chloe |  oo 2012 oo
Dnes bez fotky. Žádný viditelný rozdíl se nekonal, jen jde vidět jak těžko už se ty kila tuku shazují!

7.2. 2012 85 - 70 - 85,5 - 93 - 55 60,3Kg
14.2.2012 83 - 69 - 84,5 - 93 - 55 59Kg
prsa-pas-boky-zadek-stehna

Už mám po menzes, takže se jen projevilo to co jsem zhubla předtím a během menzes týdne. Kilo za 2 týdny. Měla jsem jiné plány. Prostě už to není tak snadné, musím přidat. Alespoň 100 minut spalujícího cvičení denně. A denně přijmout minimálně 1000 kcal, ideálně 1200kcal. To zas mamka bude vyšilovat že jí tolik penez prožeru:D
 


Comments

1 Londie & Bones Londie & Bones | Email | Web | 14. february 2012 at 19:32 | React

No co že to prožereš, nemusíš být obézní snad jako kjaždý druhý na této planetě, tobě jde o zdravý životní styl, ne jíí...držím palce i na dále :P

2 iki iki | Web | 14. february 2012 at 19:57 | React

radši jíst zdravě a víc, než nezdravě a trochu :D:) a taky držím palce :)

3 amonn amonn | Web | 16. february 2012 at 12:48 | React

člověče kde si měříš boky, že máš 84? .) jinak s tím jezením hodně mám taky problém ./ 1400kcal, kde na to má vzít člověk čas a hlavně peníze ./

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.